Olen huolissani. Nimittäin itsestäni. :-o Minä myös olen hullantunut pitseistä. Ja siitä kiittäminen on tätä Pitsikirjaa


Lisäksi minulla on joku naurettava alushameiden metsästyskausi menossa. (Onneksi metsällä on tullut käytyä kuitenkin vain kirppareilla, eikä kenenkään pyykkinarulla…)


Ja kun nämä kaksi tämänhetkistä haluani nivoutuivat sopivassa saumassa yhteen, niin tuloksena oli tällainen.


Romanttinen, persikanvärinen hörhelöalushame.

 

Idea siihen lähti lähetyskirpparilta esiin pongahtaneesta pitsiverhokapasta. Se, kun sattui olemaan juuri sopivan väristä ja laatuista yhdistettäväksi ohueen vuorikankaaseen, jota minulla jo oli.

Olin jo muutaman tovin suunnitellut, että olisi kiva saada sellainen yhdistelmä, että olisi lyhyt päällishame tai tunika ja sen alta näkyisi sopivassa määrin pitsinen, oikein runsas alushameen helma. Tässä se nyt sitten toteutuu. Tosin en nyt saanut sellaista kuvaa sen tunikan kanssa tähän saumaan…

mutta kuitenkin.