Enkelin silmin yllätti minut täysin huomiollaan ja sanoillaan ”Nätti Rätti: kauniita ja omaperäisiä ideoita käsillä tekemiseen”.

Nätti Rätti kiittää kauniisti näistä sanoista ja kumartaa syvään.

 

Törmäilen täällä käsityöblogien ihmeellisessä maailmassa jatkuvasti mielenkiintoisiin blogeihin, taitaviin kirjoittajiin ja paljon aikaansaaviin tekijöihin. Minä haluaisin ylistää niitä kaikkia, mutta lienee mahdotonta, joten jätän tällä kertaa tunnustukset jakamatta ja jatkamatta. Hymyillään, kun bloggaillaan!

 

Tämän plakaatin saajan odotetaan kertovan seitsemän tunnustusta itsestään. Tässä siis jotain minusta, jota en ole vielä koskaan blogissani kertonut…

 

  1. olen tänä kesänä löytänyt työmatkapyöräilyn nautinnon!
     
  2. haluaisin parturoida itselleni sänkitukan, sillä olen kyllästynyt laittamaan hiuksiani (aamupyöräilyn takia) ja olen pitkään saanut parturihinnoista näppylöitä. Rohkeutta sänkeen ei kuitenkaan vielä ole löytynyt.
     
  3. olen hullaantunut zumbaaaaaan!
     
  4. opettelen tänä talvena tekemään itselleni tallukat, koska haluaisin pukeutua omiin tekeleihini ihan päästä varpaisiin asti, plus korut, alusasut ja sukat. Vielä minä sen unelmani saavutan.
     
  5. minua usein luullaan nuoremmaksi kuin mitä oikeasti olen, mikä joskus on aiheuttanut tosi hupaisia tilanteita -voi tietäisittepä millaisia!
     
  6. olen oppinut kiittämään kauniisti, kun joku työpaikalla huomioi päivän asuni.
     
  7. joskus vuosia sitten päätin tietoisesti luopua mantrasta: ”tuon osaan tehdä itsekin”. Nykyisin huomaan hokevani sitä jälleen, mutta nyt pidän siitä.