Muutama tuttu, blogini seuraaja on vinkannut minulle joskus, että sellaisia Päivän Asu- tapaisia postauksia olisi blogissani kuulemma mukava seurata. Sellaiset toiveet ovat minua ilahduttaneet, mutta asian hauduttelua se on vaatinut. Nyt olen hurahtanut asiaan niin paljon, että aion vastata tähän toiveeseen ainakin tämän ensimmäisen suvikuukauden ajan.

Silläkin riskillä, että saan jotkut nauramaan hölmöjä kuviani vedet silmissä. Blogini lukijakunnan katoamaan. Ja ennen kaikkea oman nuorisoni tuntemaan myötähäpeää äitinsä puolesta. (Kyllä, kyllä, lupaan kustantaa tarvittaessa heille terapian!)

Ja ihan varmasi pääset myös ihmettelemään ajatuksen juoksuani asuvalintojen suhteen. Minä kun en ole enää mikään hetkellisten muotioikkujen perässä juokseva nuori typykkä. Enkä varsinkaan mikään malliposeerauksiin tottunut naikkonen. Enkä luomien kohotusleikkaustakaan vielä edes harkitse!

Mutta onneksi tässä iässä on oppinut olla ajattelematta mitä muut ajattelevat ulkonäöstäsi. 

Muistan kun ensimmäistä N.R. looks -postausta tallentaessani aloin jo heti ensimmäisen teekupposen jälkeen katua koko juttua, ja melkein olin jälkeenpäin jo poistamassakin sitä, mutta sitten jälleen joku mainitsi, että ”oletko ajatellut postata noita asujasi...”. Joten olen nyt palaillut asiaan ja ajatellut pyhittää tämän kesäkuun niille kokonaan.

Tässäpä siis ensimmäinen!



TYÖASU
Farkkutakki: second hand 
Huivi: second hand
Kesämekko: itse ommeltu
Kengät: Tuuliksesta hankitut (pieni vaateputiikki Varpaisjärvellä)